Conectarea site-ului cu un blog oferă o serie de beneficii şi are un impact important asupra comunicării şi notorietăţii brandului pe care îl promovaţi.

Blogul facilitează interacţiunea cu publicul ţintă şi obţinerea de feedback din partea clienţilor precum şi a tuturor celor interesaţi de compania dvs sau serviciile pe care le oferiţi.

Totodată, prin intermediul blogului se întăreşte promovarea, blogul administrat de dvs putând fi conectat cu altele similare, oferit ca punct de referinţă sau adăugat în lista de preferinţe a utilizatorilor.

Un alt avantaj al blogului este faptul că permite dezbaterea unei teme în profunzime, se pot aborda subiecte conexe topicului central, se poate dezolta mai mult conţinutul iar tonul poate fi unul informal, mai apropiat de cititori. Blogul nu reprezintă în sine un mijloc de vânzare, dar poate influenţa opiniile clienţilor cu privire la serviciile sau produsele pe care le oferiţi, astfel încât să atingeți și alte obiective, nu doar pe cel de creștere a notorietății.

Existența blogului contribuie la optimizarea site-ului în vederea unei indexări mai bune pe motoarele de căutare. Așadar, la celelalte beneficii se adaugă și SEO mai eficient.

Newsletterul permite promovarea unor  oferte, promoții, evenimente sau momente importante din existența companiei. Rolul său este acela de a trimite informări de orice tip către un număr mare de adrese de e-mail. Și pentru că este important să păstrați o unitate a comunicării, devine esențial ca designul e-mailului trimis astfel, să fie în același ton cu identitatea vizuală pe care ați construit-o.